27 września 2013

Nude i szafir.

Witajcie kochani! Za oknem jesienna aura. Jest pochmurno i wietrznie. Przy takiej pogodzie nie ma się ochoty na nic.. Dziś wróciłam ze szkoły nieco wcześniej niż zwykle. Zapowiada się ciężki i pracowity rok. Nauka w liceum to nie przelewki, a na samą myśl o maturze dostaję gęsiej skórki.. Wczoraj po szkole zaprosiłam do siebie koleżankę. Poznałyśmy się całkiem niedawno w szkole. Wiele nas łączy, bo mamy podobną wrażliwość i osobowość. Wybrałysmy się na małe zakupy. Doradziłam koleżance, jaki sweter i spodnie ma wybrać. Przynajmniej się na coś przydałam ;). Po powrocie wypiłysmy rozgrzewającą herbatę.  
Wczorajszy dzień był w miarę udany.. Jakiś czas temu w sklepie internetowym zamówiłam cieplutke sweterki na chłodniejsze dni. Wybrałam kolor nude i szafirowy. Wczoraj kurier dostarczył przesyłkę. Jeśli chcecie, wnastępnym poście mogę dodać zdjęcia. Powyżej zamieściłam zdjęcie zrobione podczas spaceru w miejskim parku. Myślałam o tym, aby na jesień kupić sobie czapkę beanie i płaszczyk.. W któryś weekend trzeba będzie wybrać się do galerii.. Dopadła was już jesienna chandra? Wiecie jak jej zaradzić? Macie jakieś pomysły na nowy post? Pozdrawiam cieplutko!

6 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsce na zdjęcia. Super wyglądałaby mała sesja w takim miejscu. Oby więcej zdjęć. :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce na sesję zdjęciową :D Zapraszam do mnie http://przyszopceuszatych.blogspot.com/ + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dadaj zdjęcia paczki :)
    A te zdjęcia są śliczne *-*
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek ;-)
    Ładnie prezentuje się ta dróżka ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. :) Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://kajkams.blogspot.com/2013/10/liebster-award-x3.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog prowadzisz ;* Obserwuję i liczę na to samo <33

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Jest mi niezmiernie miło.